a piece of perfection

Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Hanna - 18 oktober 2007 17:15

hejhej

idag gjorde markus supergott bröd på HKn, massa mums. sen hade vi Judo sista timmen på idrotten, anna o linda ledde lektionen, rätt kul faktiskt!

   Nu har jag precis hjälpt mami med middan, hon kom hem från uppsala igår kväll, gu va skönt att hon är hemma nu kan jag ju lova!
Jag har matteprov imårrn ;o haha, kommer gå sämst, men om jag fortsätter plugga klart på röda kursen kanske jag klarar mig endå (A). Haha, aa ska väl göra det nudå. Sen kommer Elin o hämtar mig o de bär iväg mot teatern =) alltid lika kul!
Till helgen nu blir det endera ö-vik, träffa moster, morfar, farmor, farfar, eller ja okej, hela släkten :P.. Eller så blir jag hemma o är med Vickie, Linnea, Ida o så. Vi får se.
Hejdå

dagens plus; Mamma!

dagens minus; freddes äckliga tjej >,<

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards