a piece of perfection

Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Hanna - 8 oktober 2007 16:31

Hej!

idag började det med att jag försov mig, alltid lika kul, men jag hann till skolan iaf, hade några tråkiga lektioner, slutade vid 3 och åkte sedan och köpte godis till morgondagen då vi ska se på bio, alla nior eller nått ;s.

    Nu sitter jag här och har nyss ätit, ska iväg o sjunga sen vid halv 6, hade tänkt försöka hinna träffa anders nått också, men det sket sig. =(.. Borde egentligen plugga både matte, fysik och SO, men orken är inte med mig.
   Hinner kanske skriva lite mer senare, vi får se.
Just de, nu har farmor och farfar åkt hem också :/.. och snart kommer väl pappa hem, åh stora glädje, INTE!!

 ciao!


dagens plus: fagg!
dagens minus: du har en hedersplats där du, D!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards