a piece of perfection

Alla inlägg under mars 2008

Av Hanna - 26 mars 2008 11:31

hallelåja

Wien var underbart, asså kärehjärtanes vilken bra semester jag haft =D inte nog med att det var bäst mat i fem dagar, vi var även över till slovakien en sväng =D haha, ´så nu har jag varit i tyskland,österrike och slovakien, 3 länder på 5 dagar, inte dåligt!
Idag ska jag på stan med mami o handla present åt bror som fyller 18 på torsdag.. Mamma och pappa har tydligen köpt värsta grejen som jag inte får veta om, :O fuskigt, säkert värsta häftiga grejjen också. kanske en bil, who knows?
Aja, nu blire lite mer fix innan storstaden, ikväll vete fan, ring mig?


Dagens plus; mamma

dagens minus; halsont =(

Av Hanna - 16 mars 2008 17:14

hejhojhaj

kom hem från fjällen igår vid 6, har haft det dödsbra, fint väder och kanoniga backar =D.. Så igår då jag kommit hem åkte jag på myskväll hos moa, och umgicks med hon och anna. vi kolla melodifestivalen och gotta i oss massa godis, tack mina underbaringar för en bästig kväll!

Inatt vaknade jag däremot mitt i natten och var tvungen o gå upp o spy, inte alltför mysigt... Mådde piss hela morronen, svimma osv, vete sjutton vad jag dragit på mig för virus ! iaf, efter lite mat så mådde jag bra igen och åkte och kolla när anders och pojkarna vann med 8-2 mot njurunda, king! säsongens sista match för övrigt :/.. lite tomt måste jag säga.

    Nu är mormor här, vi har nyss ätit =D nu laddar jag inför efterrätten, hoppas på glass.
juste, jag åker om 4 dagar :D:D:D:D:D

Ciao

Av Hanna - 9 mars 2008 12:37

hej hej

faan, nu är lovet snart slut, gått alldeles för snabbt.. som vanligt. Men jag har iallafall haft hur jädra roligt som hellst. Mest hockey har den ju blivit, men det gillar jag och moa =D

Idag, vete fan vad som händer, ring ring?
Aja, inte alltför pepp för skolan imårrn nej, plus prov på torsdag ;/ men snart åker jag ju, till Wien!!! Jippie =D

Nu ska jag fixa lite. men som sagt, ring mig fan?

Ciao


dagens plus; mamma

dagens minus; mr d

Av Hanna - 6 mars 2008 13:12

SHUUUUUUUS

Asså fan vilket kalasbra lov detta har blivit =D. Trodde jag aldrig.
Igår vart det party med moa, hur skoj som hellst. Började med att vi gick på stan, shoppade lite kläder till moa o så, senare kom moa hem till mig o fixxa o grejjer, sen blev det hockey, sen gymnasiefest. Sjuuuukt fet kväll iaf!

Tack alla medverkande! 

 Idag ska jag ta det lugnt, dra en sväng med pappa(!) på stan och köpa present åt mami, sedan blire hockey ikväll, fett fett!

Nu ska jag proppa i mig lite alvedon och göra nått åt håret.

pusssssss

ciao 


dagens plus; MOA!!!!

dagens minus; -

Ovido - Quiz & Flashcards