a piece of perfection

Alla inlägg under januari 2009

Av Hanna - 1 januari 2009 11:21

gott nytt år allihopa!

Själv kommer jag tro att det är 2008 ett tag till, precis som när jag alltid skriver fel ålder några dagar efter jag fyllt år... det är konstigt det där, det där med förändringar. Det krävs aldrig mycket för att man ska bli förvirrad.

Iaf så började gårdagen hemma hos mig med tjejerna eftersom jesper mådde dåligt och stannade hemma :( . Senare kom några fler innan vi åkte ner till stan för att ta bussen till granloholm, det var iofs inte så lyckat eftersom vi inte kom in.. Så vi begav oss till stan igen och gick på max istället. Efter det var det hamnen som gällde och  jag och moa tappade bort resten av gänget. Kvart över ett åkte vi hem.

Nu ligger jag i sängen och funderar starkt på att kliva upp och klä på mig åtminstone. Hoppas jesper ringer snart, längtar verkligen efter att få träffa honom.

Ciaaaao

Ovido - Quiz & Flashcards