a piece of perfection

Alla inlägg under april 2008

Av Hanna - 28 april 2008 17:53

Hejs svejs

Andra föreställningen igår, och den gick riktigt bra endå måste jag säga.
Idag vare skola, och vem fan gillar måndagar? Men inte ska man klaga när man är ledig onsdag-fredag ! Ska bli så skönt, och på onsdag blire party party partyyyyy.
Nu borde jag väl kanske göra något vettigare än att sitta här, men måste bara få uttrycka mina känslor för det totalt värdelösa programmet "frusna män söker kärlek". Alltså, HAHA. Vad vill dom att folk ska få för falsk bild om norrland? Jag menar, man kollar på programmet, som känns för övrigt ganska likt Bonde söker fru, men i alla fall, man kollar på programmet och får bilden av att det alltid är svinkallt här. Jag menar, vart fan var det ens snö i vinter? Sen åker dessa män runt med tjejerna i en släde som dras av hundar!! Jag menar, vem av oss har en hundspann stående ute i garaget? Och sen får vi inte glömma alla älgar som syns på programmet, inte fan äre många kottar i norrland som får se en älg varje dag. Och sen tvivlar jag ju på att många här i norrland äter älg varje middag, det är i alla fall bilden man får om man kollar på programmet, patetiskt säger jag.

Aja, nog med klagandet.

Föreställning imårrn, kom och kolla! =D

pusssis


dagens plus; Bryan Adams!

dagens minus; idioter

Av Hanna - 26 april 2008 12:54

Tjooooooooooos

Underbart igår, premiär, och den gick bäääääst. Nu väntar fyra till föreställningar som förhoppningsvis ska gå lika bra :D. Idag ska jag chilla på här hemma och kanske åka och äta med pappa!

   Ikväll blire premiärfest med folket, och jag längtar som satan.
Sen så måste jag tillägga att jag blir så satans glad av vädret, livet leker, jag mår kanon.

Puss på er sötisar.

Av Hanna - 14 april 2008 16:37

tjolahopp

Helgen var sådär, hade as kul i fränsta fredag/lördag. Sen hade jag mys hos linnea på lördagkväll. I söndags blev det dock hårträning på teatern, gick bättre än väntat men var helt slut sen. Sov bort resten av dagen.
Idag hade vi bad på gympan, jag var med för första gången sen sexan. Vi hade klädsim, sjukt jobbigt, och jag lovar mig själv att jag inte ska lägga mig frivilligt i en innomhus pool på väldigt länge. Dock måste jag ju säga att jag var riktigt duktig.
Nu luktar det mat i hela huset, så jag chansar på att jag ska äta nu och sedan åka och sjunga.
Hörs på
Ciaaaao

Av Hanna - 9 april 2008 18:44

Jag har en sjö med plugg nu, hinner bara komma tillbaka till skolan ( har legat sjuk sen i söndags) och sen vare hundra grejjer som ska göras igen.

Därför ska jag inte sitta här och klaga mer utan visa för pappsen att idag blire faktiskt mer verkstad än snack. Tänkte bara att jag skulle skriva en liten kortis eftersom jag inte gjort det på länge.
Nä nu blire glass och so för hela slanten

Ciao lovers

Ovido - Quiz & Flashcards