a piece of perfection

Alla inlägg under december 2011

Av Hanna - 18 december 2011 03:22

kan inte sätta fingret på det, för det finns ingenting att ta på.

Ingenting som lockar, ingenting som duger

Förvirringen är total och jul är sex dagar bort.


Ingenting du säger eller gör muntrar upp mig som förr

Ser inte klart och kan ej lägga svart på vitt

vilket virrvarr vi lever i


när ska svackan vända?

vad fan är det som saknas?

Har allt man kan önska och åt helvete med allt

Av Hanna - 17 december 2011 02:42

   du och jag, vilddjuret

Av Hanna - 17 december 2011 02:29

förnyelse förnöjer, eller hur var det du sa?


havet är djupt kompis, men gräset är inte alltid grönare

jag lovar dig

Av Hanna - 9 december 2011 14:16

Jag tänder kvällens sista cigarett, du ler.

Har skrattat gott  åt alla dumheter man ser

i flera timmar har vi bråkat om det som varit

gett raka svar och frågat, druckit ett vin och skålat

i flera timmar har vi, erkänt varandras svagheter

det blev en underlig natt


ska inte säga nåt till nån

jag vet, det är vår hemlighet

det finns bara nånstans mellan

dröm och verklighet

Av Hanna - 3 december 2011 05:42

Inget varar för evigt

Du är aldrig helt nöjd

Karma is a bitch


bara att printa in...

Ovido - Quiz & Flashcards