a piece of perfection

Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Hanna - 12 oktober 2007 19:46

hallelåja

Idag hade jag sovmorgon, mycket skönt! men superskoj dag var det ju inte direkt, vi hade oförberett prov i matte, vilket i och för sig gick rätt bra, men sen hade vi fysik prov, kunde Hanna mycket? svar NEJ.. bläää på Mattias och hans jävla prov! 
Vågar inte ens tänka på pappas reaktion när han får höra hur det gick. 
Men mitt humör har varit ovanligt bra idag =) varit allmänt glad faktiskt.        

   Kanske är jag laddad för kvällen, ska ha filmkväll o så, Vickie och Marcus är påväg hit, sen kanske linda kommer och så, varken ida eller linnea kunde tyvärr :/ aja. vi kommer ha skoj i think.
Imorgon så ska vi ut. Jag, frida, anders, crille, linus?, fler?? jag har inte stenkoll men men, det löser sig, som frida alltid säger.
    Aja, nu blire popcorn,
see ya =D


dagens plus; Anders
dagens minus; mattias >,<



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards