a piece of perfection

Alla inlägg under februari 2013

Av Hanna - 16 februari 2013 13:13

 

Av Hanna - 16 februari 2013 13:09

Hennes hud minns dina händer
ett minne fyllt av välbehag
det har hon sagt mig i sömnen om natten
men hon nekar bestämt nästa dag
hennes nekan är intelligent och verbal
men då hon talar i sömnen är hon långt ifrån sval
hon sa
passion av det slaget är en nåd som drabbar få
det är en nåd att få sån kärlek och ett brott att låta den gå

Av Hanna - 16 februari 2013 11:32

Du sålde mitt hjärta, och allt som var vårt

Jag undrar än hur du kunde, du sa det var inte svårt

Nej, inget smärtar en hjärtlös vän, säg vad en vän utan hjärta inte kan

Av allt det jag gav har du ingenting kvar

Jag ger vad jag har

Men du ger ingenting tillbaks

Av Hanna - 12 februari 2013 10:11

I'm an architect
Of days that haven't happened yet
I can't believe a month is all it's been
You know my paper heart
The one I filled with pencil marks
I think I might've gone and inked you in

Little by little, inch by inch
We built a yard with a garden in the middle of it
It ain't much but it's a start
You got me swaying right along to the song in your heart
And a face to call home

Av Hanna - 8 februari 2013 21:13

Och Linnea liksom sa
"Sida vid sida ska vi gå"
Om du vill mig nånting
Så satt jag tyst och hörde på
Men det var du som sa till mig
Att jag ändå aldrig skulle förstå
Säg aldrig så igen
Det gör ont i mig än
Jag ville verkligen vara din vän
Det var du som lät mig gå

Ovido - Quiz & Flashcards