a piece of perfection

Alla inlägg under februari 2010

Av Hanna - 27 februari 2010 15:07

hejhopp

Dålig dag idag... vet inte vad jag ska skylla på. Kanske är det för att jag fortfarande är riktigt sjuk. Kanske är det för att det blev sent igår.
Var på våningen med tjejerna, det var iallafall riktigt trevligt. Blev lite struligt på slutet i garderoben men men.


Jag önskar att jag mådde bättre idag. Just nu orkar jag ingenting. Men det är som det är. Lutar åt att det blir lugnt ikväll iallafall





Av Hanna - 24 februari 2010 13:50

Hejhopp

Visst är det konstigt hur man vissa dagar har sådan lust att skriva av sig, att informera alla andra om sina upp eller nedgångar, samtidigt som man vissa dagar inte har någon ork för skrivandet alls..

Ska försöka bli duktigare att skriva här iallafall. Och förhoppningsvis få lite hjälp av någon av mina duktiga klassisar att göra det lite snyggare här.


Har troligen fått något halsflussliknande.. är det något jag är trött på nu så är det mitt satans immunförsvar.

Ska försöka bli frisk innan fredag, då det blir cocktailparty på våningen med världsbäst folk.


Ge mig sommar nu!

  

Ovido - Quiz & Flashcards