a piece of perfection

Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Hanna - 9 oktober 2007 18:36

hallå ja!
idag kom linnea o hämtade mig vid 8.10 o sen åkte vi till stan, hade ju bio med alla nior osv.. sen åkte jag, linnea, johan, oscar, moa, malin, anna och carro till norra berget, hade typ hål, satt där o tjocka i oss godis o grejjer =) 
    Sen åkte jag ner på stan till halv fyra, skulle sjunga o så.. sen gick jag på stan med älsklingsFrida! åh vad skönt det var o få träffa dig gumman! aja sen åkte jag hem o käka o nu väntar jag på att anders ska ringa så jag kan vara med filuren.
imårrn slutar vi 12, rätt soft. idrottsval, sen so prov, sen får man sluta. då ska jag hem till moa o plugga lite o så :D umgås lite, var bra länge sen nu gumms. Sen efter det vete fan vad som händer.. ring?

     Oh juste, till helgen berätta frida att vi kanske skulle hitta på nått, ett helt gäng liksom :D jag är på den idén jag!


dagens plus; frida!

dagens minus; alla sundsvallsidioter.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards