a piece of perfection

Alla inlägg under december 2008

Av Hanna - 27 december 2008 18:32

tjolahej tjolahopp!

Sitter hos fammo o faffa.. har nyss ätit =) idag var jag först inne i öviks stora stad, haha sen tjockade vi på max innan pappsen skjutsade mig bort till kempis!
Kollade på babyboooy o grabbsen, dom vann med 2-1 =D!!! Sen hänkade jag till deras hotell en stund. Nu ska jag fika lite och byta om, sen bär det av till hallen igen. Klockan åtta spelar dom mot Skellefteå. jag håller tummarna för att det ska gå bra.

No time for thiiiiis. Hemma imorgon eftermiddag/kväll skulle jag tro.


Ciaaaaao

Av Hanna - 26 december 2008 16:00

tjeniiixen

Sitter just nu vid min sprillans nya dator hos farmor och farfar :D
Julen har varit toppen och jag har fått hur mycket grejjer som hellst. Största tacket till jeppieeeeboy!
Igår var hela släkten här och åt, mysmys... Sen har jag kört massa skoter och solat :D

Nu väntar jag på mat, är hungrig som bara den faktiskt, ovanligt va? hahah. Imorgon ska jag på stan en sväng med mami och sedan vid halv ett tiden ska jag åka o kolla på hockkkkkey, kul va? :D i stan, på keeempis jao.

Aja har inte tid med det här nu, cya bitches

RING MIG JESPER

 Ciiaaao

Ovido - Quiz & Flashcards