a piece of perfection

Alla inlägg under augusti 2010

Av Hanna - 31 augusti 2010 20:57

  

 

 

Lost in this world
I even get lost in this song
And when the lights go down
That is where I'll be found

 

This music's irresistible
Your voice makes my skin crawl
Innocent and pure
I guess you heard it all before


Right in front of me
Starry eyes that make me melt
But I can barely breathe
My hands longing to touch you

Av Hanna - 28 augusti 2010 16:31

  

Av Hanna - 26 augusti 2010 15:43

Jag är hemma men har inte landat

i själ och hjärta är jag påväg tillbaka

 

du fångade mitt hjärta i paradiset

och jag lämnade det kvar i dina händer

 

jag återvänder jag lovar

bara du väntar på mig

  


Av Hanna - 25 augusti 2010 18:27

Hemma i Sverige med hjärtat kvar i bulgarien, i Gorna, hos alla underbara människor.
Har inte ens hunnit smälta hälften av allt vi upplevde. Det var helt fantastiskt. Vill tillbaka nu, nu på en gång.

Varit med världens bästa svenska gäng också, älskar er allihopa!


Delar med mig av lite bilder från den mest fantastiska resa jag varit på.

         

Av Hanna - 9 augusti 2010 15:24

om två timmar ska jag infinna mig på tågstationen. Om två och en halvtimme går tåget till stockholm.

Imorgon bitti klockan sju går planet till bulgarien och imorgon vid 13-tiden är vi i Sofia. Tre och en halvtimme efter vi landat i Sofia är vi i Gorna.

 

Mycket siffror, massa tankar, lite stress och fjärilar i magen.

Nu drar vi till värmen. Vi ses den 23/8.

  



Av Hanna - 5 augusti 2010 14:48

Ser ju inte ut som en jätteflashig stad man ska tillbringa två veckor i..
Kan dock inte låta bli att längta som satan!!

  

Av Hanna - 4 augusti 2010 13:24

'Cause you give me something
That makes me scared, alright,
This could be nothing
But I'm willing to give it a try,
Please give me something,
'Cause someday I might call you from my heart,
But it might me a second too late,
And the words I could never say
Gonna come out anyway.
  

Av Hanna - 3 augusti 2010 15:20

Vilken tur att du vet hur allt ska vara

hur allt ska gå till.

Vilken tur att du är perfektionen himself.



Ovido - Quiz & Flashcards