a piece of perfection

Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Hanna - 16 oktober 2007 19:56

hej hopp

idag åkte jag ner på stan med linda efter skolan, köpte en tröja o lite grejs, sången var inställd o så. Sen har jag bara pluggat, och ska genast fortsätta med det innan pappa får fet hetts. Mamma är i uppsala och kommer inte hem förän imårrnkväll, kuuuuul. Jag väntar mig ett helvete här hemma, eller vad säger ni? låter rimligt right? fetutskällningen av pappa som jag fick när jag berättade mitt provresultat i so;n, var som väntat, lika värmande som vanligt. NOT!!!

imårrn hade jag tänkt vara med anders, men med tanke på hur hans träningar är imårrn lär ju det vara rätt omöjligt..
    Till helgen blir det ö-vik iaf tror jag, ska träffa älsklingsmoster osv, så tyvärr brudar, blir inge partajjande för min del :/

 see ya


dagens plus; my music

dagens minus; mr d

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards