a piece of perfection

Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Hanna - 7 oktober 2007 12:18

Hejsan
Igår blev det en hektisk dag ;o..
klev upp vid 11, och anders och hans söta mamma plockade upp mig vid 1, då bar det iväg mot fränsta, vi gjorde väl inte så mycket, anders jobba på osv, sen åt vi mat =) jag ÄLSKAR christinas mat.
   Sen åkte jag med anders mormor och morfar hem igen till stan, där pappa plockade upp mig och skjussade mig ut till kuben. Väl där så skulle vi äta o ha oss, och som vanligt var jag för kräsen för förrätten så den åt Tony upp. Men varmrätten var god, typ rostbiff och potatisgratäng. Sen var det i alla fall sångdags, det böev rock n roll för hela slanten! stort tack till Tompe Tommy och Perra!

   Idag klev jag upp vid halv tolv ungefär, och nu har nyss farmor och farfar kommit, så jag ska nu vara lite social med dom, uppdaterar senare.


dagens plus; Farmor och Farfar!
dagens minus; mr d

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards