a piece of perfection

Alla inlägg under mars 2010

Av Hanna - 29 mars 2010 16:57

ÅHHH som att jag behövde mer att tänka på nu..

Som att inte immunförsvaret, skolan och allt annat jobbigt just nu var nog. Nä nu ska jag sitta och oroa mig över detta också varje dag fram tills kallelsen. Får väl se efter ultraljudet och röntgenbilderna.
Halva jag hoppas såklart att det inte är något farligt, men halva jag hoppas att jag får svar på alla problemen nu..


skjut mig

Av Hanna - 23 mars 2010 12:02

You can reach me by railway, you can reach me by trailway
You can reach me on an airplane, you can reach me with your mind
You can reach me by caravan, cross the desert like an Arab man
I don't care how you get here, just get here if you can

Lika kryptiskt som alltid, men du förstår. Förstår som ingen annan gör

Av Hanna - 16 mars 2010 22:48

I don't wanna talk now
I don't wanna hear you scream no more
Want somebody to save me
Everything I do feels like its wrong
All we do is fall down
even though we try to stay afloat
I swear its gonna kill me
even though you think it wont
So why rock a boat and make waves
And everything's coming okay
So why am I confused if you love me
Thought this would be smooth sailing

Av Hanna - 16 mars 2010 16:58

   du är så okomplicerad, enkel, underbar. Det enklaste, lättaste och värdefullaste.


I'll be there. you know that


Where there is love, I'll be there

I'll reach out my hand to you, I'll have faith in all you do
Just call my name and I'll be there

I'll be there to comfort you,
Build my world of dreams around you, I'm so glad that I found you
I'll be there with a love that's strong
I'll be your strength, I'll keep holding on

 


Av Hanna - 4 mars 2010 18:54

Hej...

Fick precis reda på att vi blev tvungna att ta bort Dobby idag.. jag är fortfarande helt chockad och har inte riktigt fattat det än. Hans infektion blev för stor och det skulle inte gå att rädda honom. Så idag vid lunch tog pappa och mormor beslutet att det blev bäst för honom såhär.

Mormor är helt förstörd, pappa också. jag har inte fattat det än. Jag är utan hund för första gången på snart 17 år.

Det kommer väl komma ikapp mig snart och då kommer jag verkligen vara helt förstörd. Så om jag inte är mig lik nu så vet ni varför. Vill inte ha några frågor just nu.

Han blev bara 6 år..

 

vila i frid älskade Dobby, nu får du iallafall vara med storebror.

 

  

Av Hanna - 3 mars 2010 12:59

Halloj

Sitter på skolan och väntar på att tiden ska gå framåt.. Har idrott vid två och har haft lunch sen kvart över elva ungefär. Ska ha utvecklingssamtal idag också vid fyra! PANIK.

Har så mycket nu och all stress gör bara min kropp ännu sämre.. Immunförsvaret sviker mer än vanligt och jag har börjat reagera så konstigt på massa saker. Tröttheten ska vi inte ens tala om. Tur att det snart är lov så jag får chans att vila upp mig lite .


Ikväll blir det iallafall bio med mina älskade klassisar! Vi ska se Alice i underlandet.


Who says I can't get stoned
Turn off the lights and the telephone
Me in my house alone
Who says I can't get stoned

  



Ovido - Quiz & Flashcards