a piece of perfection

Alla inlägg under juni 2008

Av Hanna - 29 juni 2008 21:35

Tjeeeenis

hemma nu, skönt skönt. Och imårrn börjar den bästa veckan, med gatufest o grejjer, är hanna peppad? jaa det är hon =D

Kommer bli så bäst, med förfest o kanonbäst folk. Har nyss ätit glass med mamma och ska fortsätta leta pengar på mitt rum, haha fattiglapp.nu ;)
Imårrn blire stan med mamma sedan vet jag inte riktigt. Måste köpa nya kläder o sånt.


dagens plus; mamma

dagens minus; pank =(


Av Hanna - 25 juni 2008 16:37

Tjolahopp

vad tråkigt det är att jobba... två dagar kvar nu, men jag är helt slut, lat som jag är. Haha! Funderar på att gå och lägga mig ett tag nu snart, är sjukt jädra trött.. Och inga planer för ikväll har jag, inga planer inför helgen, hur tråkig är jag egentligen?..
   Jag längtar iallafall sjukt mycket till gatufesten, är så jädra peppad på att få vara med mina bästa och lyssna på bra musik, åååh sommarens höjdpunkt ju! 

Sen kan jag ju påminna alla om att idag är det exakt en månad tills jag fyller år. En månad tills jag är sexton, ingen ålder att fira egentligen men men, kanske ska ha party med Frida, vore inte helt fel right?

Nu ska jag lägga mig framför teven och sussa.

Puss på er godingar


dagens plus; Crille!

dagens minus; jobbjobbjobb

Av Hanna - 12 juni 2008 17:35

Hallådär

Idag vare slut då, slut på grundskolan, åh vad många tårar som fällts idag... Huaaa, värdelöst att sminka sig en sån här dag egentligen, kommer verkligen sakna mina stjärnor i 9D.
Är iallafall grymt nöjd med mina betyg, 1 g, 5 MVG och resten vg. Fick stipendium idag , för mina insatser inom musiken, gu vad glad jag blev.

Aja nu ska jag försöka börja njuta av lovet, så fort det inte regnar.

   Ikväll ska jag ut med gosan min, Lina Norin. Ut å partajja, lär ju hamna vid ån säkert. Ni kan väl slå en pling?
Ciiiiao


Dagens plus; 9D

dagens minus; äckelväder

Av Hanna - 4 juni 2008 17:12

du var för... du är för... du kan inte... gör inte så... det klarar inte du...

hanna inse, du är fel rakt igenom. idag är du det.

Ovido - Quiz & Flashcards