a piece of perfection

Alla inlägg under februari 2008

Av Hanna - 26 februari 2008 20:29

Hejs

är lite trött o sliten, lång dag, långt rep. Ont i halsen osv. Ska gå och dricka lite te tror jag.
Så iställe för att jag sitter här och berättar om min totalt ointressanta dag, så citerar jag iställe ur en av historiens bästa låtar;


I watched you suffer a dull aching pain
Now you decided to show me the same
No sweeping exits or offstage lines
Could make me feel bitter or treat you unkind


I know I dreamed you a sin and a lie
I have my freedom but I dont have much time
Faith has been broken, tears must be cried
Lets do some living after we die



dagens plus; Moa
Dagens minus; halsont!

Av Hanna - 25 februari 2008 20:03

Hejhoppsan

Tråkdag i skolan, men nu börjar nedräkningen, snart kommer mitt efterlängtade lov! Det ska bli hur skönt som hellst. Inge mer plugg innan lovet i alla fall. Nu peppar jag inför onsdagens konsert på stadshuset, det ska bli kul, blir kanske ett solo också =D

Den 20e mars, mamis födelse dag(sorry), då åker jag till Wien!!! fy vad kul det ska bli. Blir där till måndag.

Nä nu ska jag gå och stänga in mig på rummet, och hoppas på att pappa slutar skrika på mamma snart. Vet att det är att hoppas på mycket men men.. Helvetes skit vad jobbigt det är att bo här ibland.

Ciao


dagens plus; allt förutom ni family...

dagens minus; mr d

Av Hanna - 22 februari 2008 17:31

tjolahopp!

åh äntligen helg, kanske hur skönt om hellst? fick sluta 1 idag, glad för det japp japp. Ikväll blire hockey med moa och anna =D mina gosrumpisar!

Resten av helgen har jag typ, noll planer, kul va? haha :D nämen ring fan..

   Och juste, skulle ju tillägga; måttligt less på allt skitsnack nu! Herregud, alla snackar hit och dit, och jag tror jag och mina närmsta kan hålla med om att det är ganska tröttsamt. Hahah, herregud, varje dag är det nått nytt, hanna lundkvist har gjort ditten och datten. Jag är så väl medveten om vad jag gör och inte jag gör, era påminnelser och påhittade historier är helt obetydliga, så då vet ni det också! Nu skrattar vi fan bara åt det vi hör,

Jaja, jag låter er prata, and then i just shake it off =D.

Keep talking about me bitch, it's only makin' me famous!

 nä, nu ska jag få i mig lite mat innan det blir hockey.
Ciao


dagens plus; moa, anna!

dagens minus; skitsnack yupp


Av Hanna - 16 februari 2008 17:10

Heej

äntligen helg, fy vad skönt det är. Ensam helg dock.. men jag klagar inte, får liksom chans att ta igen en massa.
Idag har jag repat, i näst intill 6 timmar, mina stämband har dött, eller nästan i alla fall.  Men kul var det, som alltid =D  nu är jag laddad inför konserten den tjugosjunde.
Ikväll ska jag nog bara slappa här hemma, kolla melodifestivalen och så. Känner inte för att göra mycket mer. Lat, jo jag vet.

Imårrn ska jag sova, verkligen. Imårse var man ju tvungen att kliva upp 8, så imårrn blire sova för hela slanten.

Nu ska jag göra mamma glad och städa lite!
ring mig suckers.

Ciao


dagens plus; Mami, tack för skorna!

dagens minus; torra läppar >,<

Av Hanna - 7 februari 2008 18:01

Jag är helt slut, helt tömd på all glädje, på allt riktigt, på allt. Vet inte när jag senast mådde såhär...
Allt har vart för mycket nu ett tag. Jag har spårat ur, kört av vägen, gått vilse, och nu önskar jag inget mer än att hamna på rätt spår igen.
Förlåt mamma, förlåt alla ni. 
   Om du,
mr d, kunde ha en gnutta förståelse, försöka se mig, eller ha en unns acceptans av den jag är, skulle kanske det här aldrig gått såhär långt. Men jag klandrar dig inte, den tanken har jag föralltid givit upp. Du har visat vart du står, du har sagt ditt.
Men jag har hoppets låga tänd, dock liten men den finns där. En dag kanske du släpper din egocentriska självbild och släpper in mig igen. En dag kanske vi har lagt det här bakom oss... Innan den dagen kommer måste vi sattsa på att komma ur den här gropen. Men med min svaga kämparglöd har vi tagit färre framsteg än vi gått framåt.

Valet står hos dig, jag vet inte hur länge jag orkar, vi orkar.
Men jag väntar på dig, på vi.

/Hmkcl


Av Hanna - 4 februari 2008 16:39

hejhopp

skola igen, trots nationella i svenska i veckan är jag riktigt glad   =D jag vet inte vad det är med mig...

Vet att jag varit dålig på å skriva här. förlåt.
     Jag har nyss blivit påmind om att jag inte kan koka ris, det kokade över 3 gånger innan mamma tog över, HAHA. klantiga jag.

Ska iväg o sjunga snart, sen till sötnosen.

    På torsdag är det rättegång, inte alls peppad, mest rädd... shit. Aja, jag ska ju själv jobba i en sån där jädra sal, vad mesar jag för? jaja.
Mat nu, jag gillar mat :D haha.
ciao


dagens plus; j

dagens minus; rättegång >,<

Ovido - Quiz & Flashcards