a piece of perfection

Alla inlägg under januari 2008

Av Hanna - 20 januari 2008 18:18

no time

Av Hanna - 15 januari 2008 16:53

haaaallå

jag vetefan vad det är med mig, har gått in i nån jädra trött/less-period. Är trött och allmänt less nästan hela tiden, gahhh, ta bort det från mig!!
   So-debbat imårrn, so,prov nästa vecka, franskaläxa till torsdag, biologiförhör om en vecka, teknik bajs åhhhhh, jag blir trött bara av att skriva det :O
   Nu vill jag bara gå å sova...men men, jag ska plugga jag, duktiga jag.

ring och underhåll mig?
blir ensam till helgen, hitta på nått?

ciao bitches

dagens plus; vovvarna
dagens minus; jaa, du vet så väl.

Av Hanna - 7 januari 2008 16:07

tjaabba.

skolan började idag, åhhh vilken ångest jag hade imårse, kunde haft lov i några veckor till jag, vart fan tog lovet vägen?
   Aja, inte världens bästa skoldag direkt, mådde illa hela jävla dagen så när näst sista lektionen var slut var jag tvungen o gå hem.. kuligt. har iaf proppat i mig några alvedon nu så jag hoppas det blir bättre. Ska i alla fall snart äta, sen iväg o sjunga... Sedan vete faaan, anders skulle tydligen inte till backen så jag kanske far till han en sväng, who knows.
Känns som jag har noll planerat närmaste tiden iaf, så boka in mig tack?

nää, natti gosproppar, hanna ska sussa en stund.
Ciao!


dagens plus; moa stern <3

dagens minus; äckelskola

Ovido - Quiz & Flashcards