a piece of perfection

Alla inlägg under december 2010

Av Hanna - 28 december 2010 18:33

Anything other than 'yes' is 'no'
Anything other than 'stay' is 'go'
Anything less than 'I love you' is lying...

 

  

Av Hanna - 28 december 2010 18:25

jag räknar höghus för dig

för dig skriker jag högt

jag sjunger för dig, min vackraste sång

jag håller din hand så länge du bara vill

för dig lyser stadens alla ljus

jag får vara hur klyschig jag vill. för ingen vet vad vi har

  

Av Hanna - 17 december 2010 16:12

Kommer aldrig någonsin vara ditt andrahandsval

hur mycket du än låtsas att det finns en större betydelse

en viktigare anledning för just dig och mig

du gav det du en gång tyckte var viktigt

hur känns det nu?

Av Hanna - 15 december 2010 18:04

  

Stoppa mig innan jag går för långt. Jag orkar inte färdas ensam. Låter du mig falla är det kört.

Av Hanna - 13 december 2010 22:50

  

Det är massa små missar som inte får göras, felsteg som inte får tas. Men är det någon jag vill klara detta med, så är det du. 

Av Hanna - 8 december 2010 17:29

 Walking like a one man army
Fighting with the shadows in your head
Living out the same old moment
Knowing you'd be better off instead,
If you could only . . .

Have no fear for giving in
Have no fear for giving over
You'd better know that in the end
Its better to say too much
Then never say what you need to say again

Even if your hands are shaking
And your faith is broken
Even as the eyes are closing
Do it with a heart wide open


say

Av Hanna - 6 december 2010 22:37

om jag bara kunde skicka mitt brev till dig alla gånger alla glada tankar slår mig

  

sjutton föralltid

Av Hanna - 5 december 2010 15:07

Vi är idioter

fast i en smal världsbild

vi är av den uppfattningen att det spårat ur

men det är du som blivit gammal

och du lurade oss allihopa

 

vi är idioter

Ovido - Quiz & Flashcards