a piece of perfection

Alla inlägg under augusti 2012

Av Hanna - 22 augusti 2012 10:36

Din status är svår att undgå
Du är störst, vad tror du själv att det beror på?
Spenderar mer än du klarar
får tacka pappa för att han så snällt betalar
Vet du vad de säger om dig?
Vet du vad de säger om dig till mig?

Så modigt. Får gratulera
I dina skor skulle jag lätt kapitulera


För jag vet nåt som inte du vet
Träna att du hör det
Du ser ner på nån som jag
Jag vet nåt som inte du vet
Tror du sitter säkert
Du försvinner jag finns kvar

Av Hanna - 19 augusti 2012 23:27

Hej du lugna vatten, minns du hur jämna våra vågor var?

När började det storma bland alla fula fiskar?


Jag kanske kastar sten i glashus, och det kan hända att jag inte bryr mig.

Varför fick du hjärnsläpp? Varför varför varför.

Du känner mig, jag tar allt med ett leende och gråter inombords.

Av Hanna - 1 augusti 2012 20:17

'Cause we had a good time
Then it was sorrow
I call it stealing
You call it borrow


So I want my heart back
If you're not gonna keep it
If you've got no uses
Then I'm gonna need it
And someone else
Is gonna need it too

While some of it's here
I'm wondering where did the rest disappear
The parts that I thought were the best are unclear
Or hiding there under your doubt


So maybe we'll call this a hard lesson leanred
But you're holding something that I'll need returned
If you need some time
I've got some to burn
But burning is just running thin

Ovido - Quiz & Flashcards