a piece of perfection

Alla inlägg under oktober 2010

Av Hanna - 30 oktober 2010 15:23

Jag bär på ögonblick
ögonblick som försvinner
Förlorar sin musik
Jag bär på musiken
  

Av Hanna - 25 oktober 2010 16:19

Ställ oss båda på en våg, och snart så flyger du bland stjärnor.
Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du i mitt hjärta.
Ta mitt skimmer, för jag brinner.
Du är blott en blek lanterna, jag har gjort det här så länge.
Jag kan lika väl fortsätta.
  

Av Hanna - 20 oktober 2010 11:44

Ett litet unns av hopp var det enda som behövdes

sedan hade du totalt rört om allt igen

du vet att jag inte önskar något hellre

men jag är för rädd för att bli sårad

för stolt för att bli krossad

 

jag tänker inte låta mig luras en gång till

du är för ung, alldeles för ung

Av Hanna - 12 oktober 2010 16:52

  

My stupid mouth
Has got me in trouble
I said too much again
To a date over dinner yesterday
And I could see
he was offended
he said "well anyway..."
Just dying for a subject change



Oh, another social casualty
Score one more for me
How could I forget?
Mama said "think before speaking"
No filter in my head
Oh, what's a girl to do
I guess he better find one soon


Av Hanna - 12 oktober 2010 16:50

Du kommer med all din lekfullhet och energi

kan inte låta bli att dras med

du springer, jag efter

och tröttnar jag

har jag alldeles fel

det är på dina villkor

för du kan lekens regler

och det är en lek utan domare

bara du och jag, lek lek lek

  

Av Hanna - 11 oktober 2010 20:10

Take your records, take your freedom
Take your memories, I don't need them
Take your space and take your reasons
But you'll think of me

____________________________

  

Av Hanna - 5 oktober 2010 11:15

Slut med daltandet, upp till bevis

vänd din avskyvärda pessimism till något annat

du är som ett klent förstadie till något som komma skall

Men både du och jag vet att du aldrig kommer komma länge än såhär

så sluta nu, du stjäl min energi


Av Hanna - 3 oktober 2010 13:33

go let your next choice, be your best choice

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards