a piece of perfection

Alla inlägg den 19 november 2008

Av Hanna - 19 november 2008 16:42

Hejjeeeeee

Dödstråkigdag :/ Hade iofs sovmorgon och började 10.20, och det är väl en utav dom få plusen idag.
   Hade prov första timmen, gick väl bra ändå, sen hade vi aslång lunch så jag moa och lovisa tog en liten sväng på stan, kom på att det är massa saker jag vill ha just nu, men måste spara pengar till alla jädra julklappar!    Sen hade vi rättskunskap, trodde vi skulle få tillbaka proven men det blir tydligen på fredag istället, dåligt seg han är... Sen hade vi matte och jag gjorde fel i stort sett hela tiden, ligger typ 50 tal efter och jag ligger ändå rätt bra till i klassen? Hur fan ska det här sluta? B-matte är skitsvårt!
Åkte hem vid kvart över tre efter att ha sprungit som en jävla idiot med tjejerna till bussen. Just nu sitter jag och pluggar, har gjort min lilla kom ihåglapp till samhälleprovet imorgon, och sen måste jag kolla vad jag hade för glosor i franskan också, seg dag. Lär ju sitta hela kvällen med brillorna på och nerkrypt bland allt plugg.

Inte tid nu, åh tidsbrist!


Dagens plus: My one and ony, babyboy<3

Dagens minus: PLUGGPLUGG MASSA JÄVLA PLUGG


Simma lugnt

Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards