a piece of perfection

Alla inlägg den 6 november 2008

Av Hanna - 6 november 2008 17:44

hej..

Åh vilken upp och ner dag. Har egentligen ingenting att sura över men det är som att mitt humör har sitt eget liv.. Seg dag, Gunnars lektioner går verkligen inte, han får utbrott helt utan förvarning och jag får ut absolut noll av hans lektioner. Tur att moa och lovisa finns, hade inte varit många skratt utan er tjejer!
Datan är nog det roligaste ämnet just nu, tack vare per-erik, han tar upp intressanta saker.
Jag håller iallafall på att bli frisk nu, eller det känns så iallafall, vilket känns otroligt bra. Man blir så jädrans hängig av att vara sjuk.

Imorrn eller på lördag så åker jag till övik, till farmor och farfar, fan att det inte är någon snö där, det hade gjort allt mycket roligare, ska fråga mamma om vi kan träffa moster också när vi ändå är där, jag saknar hon.

Nu ska jag äta, sen iväg till birsta och sen förhoppningsvis hockey med jesper <3. Alltså ingen teater ikväll..

see ya suckers

ciaaao

Ovido - Quiz & Flashcards