a piece of perfection

Alla inlägg den 12 november 2008

Av Hanna - 12 november 2008 15:50

hejhoppis alla pigga och glada!

Idag var jag guide åt niorna som kom och skulle kolla på vårat program, det var riktigt kul faktiskt, och det gick bra, jag tror Evy tyckte att vi gjorde ett bra jobb.
Just nu sitter jag och skriver på min engelska, har en uppgift kvar och har nyss läst ut boken, åhh tragiska bok, läs den läs den läs den!

I övrigt är jag så förbannat trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen, gick och ja mig kvar över tre inatt, och när fan hände det senast? haha, bra hanna, sovit fyra timmar ungefär. Borde kanske gå och lägga mig? skulle verkligen behöva lite sömn nu... Men jag har inte tid, jag har verkligen inte det, åhhh stress stress stress, jag har tidsbrist.
   Jag saknar frida, och victoria, och Lina och liksom allt det där som man alltid hade så nära till hands förut. Vart är ni tjejer? Åhhhh

Jag är så känslosam idag, kanske har att göra med att jag sovit så lite, jo antagligen, måste vara så. 
Men just det, engelska var det.

Kanske skriver mer senare

Ha det bäst fooooolks!

ciaaao


ps: varför kan jag inte bara få ha det bra? under en längre period liksom.. jag menar, Inget verkar gå min väg längre. Åhhh hemska tankar, bort bort bort!

Ovido - Quiz & Flashcards