a piece of perfection

Alla inlägg den 5 november 2008

Av Hanna - 5 november 2008 17:25

Hej hoppis! :)

Jo nu har Hanna bestämt sig, jag börjar skriva här igen, iallafall så gott jag kan.

Saknar mina sju starka viljor på teatern, men våra föreställningar har verkligen gått kanonbra, ni är kanonbra gänget!

Det är rätt mycket i skolan nu tyvärr, och jag har varit sjuk hela jädra lovet så jag känner mig väldigt sliten.
Vi har börjat med b-kursen i matten, men den är väl en av de få ämnena som går bra nu (?) , jag vet, matte är inte mitt ämne men otroligt nog har den gått bra i höst!

Idag har jag pluggat rättskunskap, har prov på fredag, och jag hoppas verkligen att det går bättre den här gången än den förra. Sen har jag även gjort lite uppgifter till boken vi läser på engelskan (Go ask Alice) , riktigt bra bok faktiskt!

Hade lite hål idag mellan första och andra lektionen, gick och träffade jesper på stan en snabbis, glad han gjorde mig, tack underbara du!

Nä nu ska jag göra lite mat, ska fortsätta skriva här imorrn! kan nästan lova =D

sköt om er småbarn

tjing

Ovido - Quiz & Flashcards