a piece of perfection

Alla inlägg den 17 november 2008

Av Hanna - 17 november 2008 16:31

tjolahej tjolahopp :D

Satan satan satan vilken tipptoppsuperduperdunderkanonbäst helg jag har haft!

I fredags, lördags, eller okej hela helgen har jag mest spenderat med jesper, och hur kul har inte vi haft då? kollat på idol, busat på osv. Vad skulle jag göra om jag inte hade dig nu jesper? Du förgyller mina dagar, verkligen.
Igår jobbade jag på eon med Moa, hade skitskoj verkligen!
Idag var det skola igen då, men den gick faktiskt bättre än väntat, nog för att Jeppebooooy gjorde mig så satans glad igårkväll.
Hade utvecklingssamtal idag också, och det brukar ju vanligtvis gå åt helvete, men det gick också bra? VILKET JÄVLA FLYT TJEJEN HAR!!!! :D
Nu ska jag plugga lite, sen äta mat, åh hungrig hungrig hungrig jag är! Sedan ska jag inte sjunga utan jag ska till skolan igen, och guida lite för föräldrar, kommer säkert bli kul.


Aja, har inte tid med det här nu.

TJING!

Ovido - Quiz & Flashcards