a piece of perfection

Alla inlägg den 28 december 2007

Av Hanna - 28 december 2007 13:21

Hej hopp!

Jullov nu, superduperskönt. Min jul var sådär halvokej, hade väl inte önskat mig så mycket och fick därför inte heller så himlans mycket.
   Idag ska jag bara satsa på å vara hemma tänkte jag, hjälpa mamma lite granna. Vi har nämligen släktträff imårrn =D  åh imårrn kommer anders äntligen hem från fjällen, åhh superskönt ju!
Satt o kollade på lite reprisprogram av idol, asså svenska idol, måste bara säga det; fy fan vad värdelöst det är, om man jämför med tex amrikanska.
Jag menar, inget illa mot marie picasso, nog kan hon sjunga men asså hallå? jämför årets deltagare med tex Carrie Underwood? Kelly Clarkson?  Man skäms ju över att vara svensk i sånna lägen, Näe, skärpning där. Ställ fan inte upp om inte ni har en riktig talang. Så, nu har jag fått klaga lite, nu är jag nöjd igen =D
    Nä nu ska jag ner till mami.
Ciaaaao suckers.


dagens plus; John Legend <33333
dagens minus; Svenska idol!!

Ovido - Quiz & Flashcards