a piece of perfection

Alla inlägg den 21 december 2007

Av Hanna - 21 december 2007 16:06

Bonjour!
Så jävulskt djuriskt skönt o va hemma nu kan jag lova!!
Idag vare avslutning, fett soft, och nu måste hannapanna skryta lite, jag har höjt mig i hemkunskap, VG :D superglad jag blev då.
   När vi slutade (typ halv 11) så åkte jag ner till stan, gick först med anders wedin och linus, sen åkte dom hem o vi gick med crille iställe, gospojkar! Saknat er verkligen.
Ikväll ska jag vara med anders hade jag tänkt, efter han har tränat och så =D
Imårrn åker anders till finnsta, och jag blir själv här. trist som fan =( men han kommer hem den 29 lagom till min släktträff, alla tiders säger jag!

    Nu tänkte jag vara snäll och hjälpa mamma med maten,
tjingeling!


Dagens plus; anders niclas crille linus

dagens minus; hagas julshow!!



Ovido - Quiz & Flashcards