a piece of perfection

Alla inlägg den 3 december 2007

Av Hanna - 3 december 2007 20:49

Men hejsan

Nu äre slutspurten i skolan kan jag ju lova! För tillfället pluggar jag inför kemiprovet imårrn som för övrigt är mitt näst sista prov för terminen, ruggigt skönt med lov snart, men än är det ju tyvärr inte slut :(
   Min helg ha rjag tillbringat i fränsta, med mitt älskade hjärtebarn. Firade en oerhört mysig 7månadersdag osv. Var på skyltsöndag igår med Crille o så, kalas! 
På fredag äre matte (vg,mvg) prov, så jag ska satsa som faan! Har väl inget annat val med en pappa som är som han blev...
På lördag blire i alla fall övik som gäller. Och just det, om jag glömt att berätta det så far jag iaf till Paris den 17onde, TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅK.
    Vår första Luciaträning var idag också, katastrof, var ju bara några få som ens försökte sjunga? Resten satt som några flåsande vasaloppslöpare och viskade fram låtarna och liknande, lät ruggigt illa på "Gläns över sjö och strand"! Så skärpning på de om detta ska bli nått, men fortsätter det i den här stilen så hoppar jag nog av. Aja, ska väl inte sitta här och nörda, ska ringa frida, duscha, plugga lite till, prata med anders osv innan det är dags o sussa!
Ciao my bitches !


Dagens plus; CARL ANDERS BERGQVIST, jordens bästa varelse!
Dagens minus; flåssångare, blä på er. Och ett extra minus till Hagas småfjortisar också.

Ovido - Quiz & Flashcards