a piece of perfection

Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Hanna - 2 maj 2008 18:08

Världens bästa teatervecka, synd att den snart är slu =( men imårrn blire kanonavslut ute på kuben med gänget plus gästspelarna från Undrom och Stockholm.
Världens bästa sista april, tack mina bästaste älsklingar!
Idag var vår sista föreställning, som gick bäst. Dock vart det en hel del tårar efteråt. Men men, jag ska längta till höstem, då vi alla får ses igen, men innan dess så ses vi ju trots allt imårrn! =D

Idag har jag faktiskt varit duktig och pluggat lite so. Sen måste jag ju även säga att det faktiskt bara är lite drygt 21 dagar kvar i skolan. Blir man glad eller glad?

Nu luktar det mat, så jag ska dra mig ner mot köket. Lust att hitta på något ikväll så ring för fan, ring! 070 26 96 525

ciao


dagens plus; teatergänget

dagens minus; tråååååkdaaag

Ovido - Quiz & Flashcards