a piece of perfection

Direktlänk till inlägg 28 april 2008

do I ever cross your mind?

Av Hanna - 28 april 2008 17:53

Hejs svejs

Andra föreställningen igår, och den gick riktigt bra endå måste jag säga.
Idag vare skola, och vem fan gillar måndagar? Men inte ska man klaga när man är ledig onsdag-fredag ! Ska bli så skönt, och på onsdag blire party party partyyyyy.
Nu borde jag väl kanske göra något vettigare än att sitta här, men måste bara få uttrycka mina känslor för det totalt värdelösa programmet "frusna män söker kärlek". Alltså, HAHA. Vad vill dom att folk ska få för falsk bild om norrland? Jag menar, man kollar på programmet, som känns för övrigt ganska likt Bonde söker fru, men i alla fall, man kollar på programmet och får bilden av att det alltid är svinkallt här. Jag menar, vart fan var det ens snö i vinter? Sen åker dessa män runt med tjejerna i en släde som dras av hundar!! Jag menar, vem av oss har en hundspann stående ute i garaget? Och sen får vi inte glömma alla älgar som syns på programmet, inte fan äre många kottar i norrland som får se en älg varje dag. Och sen tvivlar jag ju på att många här i norrland äter älg varje middag, det är i alla fall bilden man får om man kollar på programmet, patetiskt säger jag.

Aja, nog med klagandet.

Föreställning imårrn, kom och kolla! =D

pusssis


dagens plus; Bryan Adams!

dagens minus; idioter

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 26 februari 2014 22:08

apieceofperfection.blogg.se

Av Hanna - 18 januari 2014 20:00

tar tag i ditt hår jag säger saker som man inte får. det kan inte vara föralltid vet du kommer hata mig kan du, håll om mig jag vet att allting kommer bli bättre det var bara ditt namn som snurrade i mitt huvud ...

Av Hanna - 3 december 2013 19:38

Will you tie me tight in little strands of paradise?Will you walk with me before the morning fades?I’m waiting on the day.Waiting on the day. ...

Av Hanna - 7 oktober 2013 22:05

Vatten av silke, flyter på rygg som barnAllt är turkosblått, luften är kall och klarJag är rädd för att dykaMina ben är för blekaPratar utan att lyssnaoch glömmer att andasVi är nog lite likaIngen kommer ge vika ...

Av Hanna - 19 september 2013 17:44


jag vill röra vid digdu har armarna i korsmen du stannar kvar och fryserfast din sista buss har gåttdu står med hjärtat utanpåfyrverkerier inutivi går i cirklarför vi haringenstans att gåjag tror vi tänker samma saknu båda tvåvi borde gå hemvi kommer...

Ovido - Quiz & Flashcards