a piece of perfection

Alla inlägg den 28 november 2007

Av Hanna - 28 november 2007 17:34

men tjenis..

Skolan tar kål på mig, två prov på fredag, två läxförhör imårrn, två prov nästa vecka och bergis läxförhör då också.
Jävla osynkade lärare som inte kan planera allt arbete bättre?
Vafan fick dom lärarexamen i flingpaketet eller? Jävla puckon allihopa förövrigt.. Men sen måste jag ju skryta lite och säga att jag fick MVG på mitt Islamprov! Anders är måttligt stolt, och mamma! Dock ej pappa, men det var ju ingen nyhet...
Dagen har gått upp o ner, skitglad ett tag, sen blir jag sådär skitdeppig utan någon större anledning, grymt jobbigt kan jag lova. Just nu är jag väl sådär lagomt less på livet osv, har varit så alldeles för länge nu, tillbaka med den glada Hanna tack?

    Ikväll ska jag försöka plugga lite mer svenska och matte, ska även försöka få hit anders om han inte har andra planer efter träningen.
Lägger upp en snyggisbild på mig och moa, som förövrigt klippt lugg =D
Ciao


Dagens plus; Chockladbollar, som gör hannis glad en tråkig onsdageftermiddag.

Dagens minus; Alla idioter, ta åt er!

Ovido - Quiz & Flashcards